Gmoli sizi korkutmak istemem ama ben kasım ayında düşük yaptım öncesinde inanılmaz memelerim büyümüş ağrıyordu ama düşük yaptığım gün ve ertesi artık memelerimin ağrısının dindiğini anladım yani öncesinde belirtiniz varsa ve yok olduysa önemli bir belirti olabilir benim de o gebeliğim boş gebelikti şimdi tekrar hamileyim 6 haftaya kadar hiç belirtim yoktu hatta korkmuştum ama hiç baştan beri yoktu yani olup sonradan kaybolmadı şimdi 7+2 oldum ağır belirtilerim başladı yani diyeceğim o ki eğer belirtiniz yoksa olmaması çok normal ama başta olduysa sonradan geçtiyse önemli olabilir en ufak lekenmenizde doktorunuza gidin