Gmoli benimde belirtim sadece 1 hafta oldu şuan sata göre 7 keseye göre 6 haftalığım henüz bebeği görmedik bir hafta sonra gideceğiz bugün doktora sordum yani normali bende zerre belirti yok şikayet etme sakın rahat hamilelik geçireceksin şükret otur belirtilerle bebeğin alakası yok vücutla hormonlarla alakalı dedi kimi insanın vücudu daha çabuk adapte olur belirtisi hemen geçer kimi insan hemen adapte olamaz dedi için rahat olsun lütfen