Essraa2 10.45 çıktı benimde. Normal değerler 30-100 arası benim epeyce düşük çıktı. Doktoruma en son sorduğumda d vitamini eksikliğimi bilmiyordum ama yine de sormuştum eksiklik çıkarsa hemen ilaç baslicak mıyız dedim 15-16dan önce başlamıyoruz demişti. Her doktor aynı mı bilemem tabi ama benimki böyle dedi. Haftaya bi gidicem bakalım 13 oluyor ama korkutuyor gözümü bu durum tekrar bi soracağım bende