A_nuur19 Annekuzusu06666 2 çıktı doktora dedim ve testde çıktı diye 3 gün sonra bidaha ver dedi bazen yükselebiliyordedi
Annekuzusu06666 A_nuur19 ben ilk kan verdim 1.30 du dedi gebelik yok tamam dedim aradan 5 gün geçti dahiliyeye randevu aldım kan verdim oda beta hcgde baktım 30.18 olmuş