A_nuur19 Annekuzusu06666 kız benimde 5 Ocak inanır mısın 🤣 Ama hala olmadım ya sen ne zman kan verdin ilk verdiğinde kaçtı falan bı anlatır mısın
Annekuzusu06666 A_nuur19 haa yeni gördüm kuzum ben 30unda kan verdim 30.18 di aşkım iki güne bir kan verdim sonra doktora gittim
Meral_63 A_nuur19 benim ise 5 ocakta biti 1 ocakta adet oldum sonra bi hafta geçti evlendim şimdi 4ncu hafta gebeliğim var çok şükür iki hafta sonra kalp atışını duymak için gidecem
Annekuzusu06666 A_nuur19 ben varya öğrenmeden iki gün önce deli gibi bulantı çektim sebepsiz şimdide öğrendim öğreneli ishal yaşıyorum resmen ya 😣
A_nuur19 Annekuzusu06666 ama senin baya olmuş yani gecikme olmadan çıkmış benim yoktur büyük ihtimal ya
A_nuur19 Annekuzusu06666 ay aşkım sen beni gaza getiriyorsun daha bebiş yok ki haani çıkmadı kanda 2 çıktı negatif ben sanmıyorum olduğunu ya
A_nuur19 Annekuzusu06666 sadece şunu düşündüm belki adet günümden sonra hamile kaldım o yüzden tam çıkmıyor ondan dolayı olabilir
Kivircik01 Annekuzusu06666 canım öncelikle sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🏻 Bende 3 gündür inanılmaz ishal ve gaz sancısı yaşıyorum başka ne gibi belirtin vardı