A_nuur19 Annekuzusu06666 Değilim canım ya hala regl olmadım 2 Şubattı testtler negatif hala gelen giden yok şaştım kaldım
Gmzexx Bglmmrn verdim bacım verdim ama laboratuvarda sıkıntı varmış yarına çıkacak sabah gittim kan verdim 😂
Annekuzusu06666 A_nuur19 hani ayy nasıl sevindim inşallah vardır bıkere daha beraber beklemiştik seninle
A_nuur19 Annekuzusu06666 labmen canım vericem eşimi bekliyorum normalde bugün erken geliyordu işi uzadı söylemedim dee 🤣🤣boyyle bişi olmasa erken gelir he