denizuhal bende 8 haftalikken gittim, en mantıklısı, ayrıca folik asit i eczaneden kendiniz de alabilirsiniz doktor reçete etmeden, folidoce kullanmıştım ben.
Zaten gerekli olan tahlilleri gittiğinizde doktor yapar gec kalmis sayılmazsıniz. Bende garantiye almak için beklemiştim iyi de yapmisim. Ilk devlete gittim hatta kalp atışı var denildi ama duyulmadı cihazdan mı bilmiyorum. Sonra özele geçtim.