denizuhal o benim, bendim 😊 ilk gebeligimde, çizgiyi gördüm testte. Üç gün sonra beta baktirdim, baktım 100+, aaa kesin hamileyim dedim ve 7+2 olana kadar da gitmedim.
İkinci gebeliğim, yani şimdiki Susam tanemde, çizgiyi gördüm ama ertesi gün doktora koştum, çünkü planlı bir gebelik değildi ve ilaç kullanıyordum… İlacı kestik, ertesi gün kalp doktoruma gittim, kadın doğuma yönlendirdi ve mecburen doktorumla görüştük ve progestan, kan sulandırıcı falan başladık 4+3te. Bana kalsa ramazan sonrası giderdim ama her işte bir hayır vardır 😊