Aydn evet ama millet progestan kullanıyor erkenden doktor bunu bilseydi bana o ilacı verseydi belki de düşmeyecekti. Tedbiri sen al gerisi Allah a kalmış ama tedbir almayıp Allah a bırakırsan yarım olur. Yine de ben karnımdaki bebeğimin kızımın yiyecek ekmeği varmış diyorum şükrediyorum. Ama yaptığım tecrübesizliği de unutamıyorum.