denizuhal merhaba sanırım aynıyız ben de 4+4’üm son adet tarihim 14.ocak
Ben de yedinci haftaya kadar gitmeyecektim ama kan hastalığım olduğu için gittim hemen ilacim başlansın diye. Ama size katılıyorum böyle bi sıkıntım olmasa ben de gitmezdim.
Yine de Zaman icinde şunu öğrendim ki aslinda 5. Haftada gidip keseyi görmek lazım doğru yere yerleşmis mi diye çünkü tüplere yerlesip tüp kaybina sebep olabiliyor Allah korusun
Ben haftaya gidip -insallah- keseyi görüp sonra da 7. -8. Haftaya kadar gitmeyi düşünmüyorum