Purple41 deletedmom43191 galiba evettt 😅 37 haftalığım zaman geçmiyor ve aklımdan bir sürü sorular geçiyor bende burda sorularıma yanıt bulabilirim umuduyla dolaşıyorum napayım 🥲
yeni_anne2 deletedmom43191 37 hafta ama ben 1 hafta olucak yaşıyorum bu ağrıyı 24 doğumum varr planlı 😁
Dinlemeyiseven deletedmom43191 bende de aynı durum var bebek aşağıya indiği için baskı yapıyor olabilir
Mervealya1992 deletedmom43191 yok o oluyor malesef 34 haftadan beri bende var suan 37 haftalk.. ilk bebemdede olmuştu sankı bacak aradı ayrılıyor yapck bısey yok ben Allahtan 9gunum kaldı kurtukuyorum agrılardan
Dinlemeyiseven deletedmom43191 o zaman çok dikkat edin ben etmedim hareketli biriydim eğil kalk yapmamaya çalışın dün yatış verdiler sancı tavan olunca bana 🥲
Liddle_mom deletedmom43191 bunu bende yaşıyom ya yattığım yerden kalkarken sızlamaya başladı hep ayağkmı yukarı kaldırdırdığımda falan neden acaba ?
Liddle_mom deletedmom43191 aşşağoda diye demiş bağzıları ama bennde çok aşşağıda taşıyom ondan mı acaba
deletedmom43191 Liddle_mom olabilir elbette yani suan uzanıyorum ağrım var biraz önce yemek yaptım etrafı toparladim falan yine ağrı vardı pazartesi doktoruma dicem bi açıklık kontrolü yapsın çünkü ilk defa başıma geliyor bu ağrı diğer gebeliklerimde olmamıştı