deletedmom43191 Sanki kemiklerim ağrıyor gibi hissediyorum yaşayan var mı acaba neden olur bu 😆 ilk kez böyle soru soruyorum acaba doğum yaklaşmış olabilir mi dün akşamdan beri geçmiyor
Cicek_bahcesi deletedmom43191 bende de oluyor ama çok yorulunca ve yürüyünce dinlenince geçiyor kaç haftalık sizin
MhysaTheGreat deletedmom43191 ben de arada böyle bi ağrı oluyor da doktor bebeğin aşağıda olduğunu söylemişti belki doğumunuz yaklaşmıştır :)
Mervealya1992 deletedmom43191 yok o oluyor malesef 34 haftadan beri bende var suan 37 haftalk.. ilk bebemdede olmuştu sankı bacak aradı ayrılıyor yapck bısey yok ben Allahtan 9gunum kaldı kurtukuyorum agrılardan
Tutaste_ deletedmom43191 formu senin gıbı kullanan biri daha vardı herseyş soran ahahah burdaysa selam olsun
deletedmom43191 Cicek_bahcesi 38+1 dün akşam başladı hala devam ediyor bugün yürüyüş yaptım merdiven indim çıktım hala aynı yani pazartesi kontrolum var sorucam doktoruma iste bir heves insan umitlenmek istiyo
Cicek_bahcesi deletedmom43191 aaa doğum yaklaşmış o zaman sizin benim daha erken 16 haftalık sağlıkla kavuşun inşallah
Dinlemeyiseven deletedmom43191 bende de aynı durum var bebek aşağıya indiği için baskı yapıyor olabilir
Purple41 Konudan bağımsız bu forumu en aktif kullanan sen olabilirsin canım 😅 ne zaman girsem hep seni görüyorum 😄😄
deletedmom43191 MhysaTheGreat 😅😅 inşallah inşallah doktora kalırsa beni 1 ay daha bekleticek ama 40 hafta olmama 13 gün var
MhysaTheGreat deletedmom43191 yani planlı değilse doğum her an her şey olabilir 🤷♀️ ama bebek ne kadar anne karnında kalırsa motor becerileri o kadar gelişiyor önde gidiyormuş misal yürümede emeklemede vs. İnsan sabırsızlanıyor tabi ama bebiş ne zaman hazır hissederse o zaman gelsin inşallah doğumunuz kolaylıkla olsun 😊
deletedmom43191 MhysaTheGreat inşallah ben suni için gün istedim aslında doktora bu kızın geleceği yok suni için gün verir misiniz dedim 41 e kadar beklicez sonra nst şekline göre hareket edicez dedi 🙄
Purple41 deletedmom43191 galiba evettt 😅 37 haftalığım zaman geçmiyor ve aklımdan bir sürü sorular geçiyor bende burda sorularıma yanıt bulabilirim umuduyla dolaşıyorum napayım 🥲
deletedmom43191 Cicek_bahcesi inşallah inşallah 🙄 pazartesi kontrolüm var doktoruma sorucam direk dogumhaneye cikacam doktorum o gün nöbetçi o gün görmek istedi beni sorucam belki açıklık başlamış olabilir off çok heyecanlanîyorum
deletedmom43191 yeni_anne2 alt bölgem ağrıyor çok minikde kasigima ağrı giriyor ahahaha ben doğuma gidiyorum kızlar 🤪🤪
yeni_anne2 deletedmom43191 37 hafta ama ben 1 hafta olucak yaşıyorum bu ağrıyı 24 doğumum varr planlı 😁