Bende 7 haftadan beri kanama alanı var kese yanında. 8. Haftada kanamam oldu hastanede yattım. O zaman üç günde bir progeston iğne vurulup sabah akşam hapını aldım. Son kontrol de kanama alanı vardı hala küçülmüş ama geçmedi. Tuvalet ve yemek dışında ayağa kalkmiyorum duş bile haftada bir dedi doktor. Böyle olup ilerleyen haftalarda geçen var mı böyle devam eder mi sizce. Şu an 10+5 olduk neredeyse her gün adet sancısı gibi hafif sancım da var 😔