Bende de aynı şekilde oldu hatta 13 haftalıkken kanamam bile oldu şuan 16 haftadayız 2. aydan itibaren progestron kullanıyorum bakalım haftay kontrolüm var tekrar verecek mi umarım verir çünkü çok faydasını görüyorum kanama alanım da inşallah yoktur artık 🥹