Sum994399 Bende yaşadım kanamam bile oldu hatta ama korkmayın her kanama alanı olanın kanaması olmuyor, progestan iğne kullandım 1 ay da yattım kontroller dışında dışarı çıkmadım ev işlerine de ailem uzakta olduğu için eşim baktı temizlik yemek vs, elinizden geldiğince yatın dinlenin stres yapmayın ben çok korkmuştum şimdi kendime kızıyorum neden stres yaptım diye. Neredeyse kanama alansız gebelik geçiren yok, birde Rabbim o bebeği nasip edecekse her türlü ediyor, içiniz rahat olsun umarım herşey gönlünüzce olur.