Çok geçmiş olsun , sağlıklı evkat nasip etsin zamanı gelince. Doktor öyle dediyse o süreyi göz önünde bulundurun her anlamda herkesin haftası işlemi süreci rahimi bir olmuyor benim 2 tane geçti başımdan her 2sinden sonrada ne zaman iyi hissedersem o zaman denedim neredeyse 9 ay 1 yıl aralarla hep. Doktorumda ilkinde 3 ay falan demişti beklemek için ama psikolojk olarak iyi hidsetmedim 1 yıl bekledm msela.