egee_momm canım hiç üzülme diyeceğim ama insanın elinde değil tabi ki . Bende 4 ay önce bir düşük yaşadım ve ilk di o kadar üzülüyordum ki ama doktorum bana dedi ki sağlıklı olmayan gebelikler kendiliğinden zaten düşüyor yani senin insiyatifinde olsaydı bu daha zor olacaktı öyle düşün yiyecek ekmeği olsaydı her türlü Mevla nasip ederdi. Bende 3 ayın sonunda hamile kaldim keseyi gördüm şimdi kalp atışı için bekliyorum ama tabi yaşadığım için korkularım çok fazla hepimiz için en iyisi olsun inşallah