Aslında o kadar kötüyüm ki kelimelerim boğazıma düğümleniyor yutkunamıyorum gozumden yaş pıt pıt telefona damlıyor…. en kötüsü de 3 önce kalp atışını dinlemeye gidip bugun aynı beden de olmamamız. İçim içimi yiyor toparlanmam biraz zaman alacak ama toparlıycam 22 aylık dünya tatlısı bi oğlum var onun için dik durmam gerekiyor.
Birde kürtaj olan arkadaşlara birsey sormak istiyorum. Kürtaj olduktan sonra kaçıncı ayda gebe kaldınız bugün bana 6 Ay önermiyoruz dedi.