sedseda PTT ile başıma gelmişti. Baya da bir görüşmeye gitmiştim, kargonun kaybolduğundan bahsetmişlerdi. Üzerine düştüm, sonradan öğrendim ki bazen kayıp diye gösterebiliyorlarmış kendileri almak için, önemli bir şey varsa kesinlikle arkasına düşün. Bizim kargo farklı şehirde kayboldu denmişti. Orayı aracılıkla arattığımızda kargomuz ortaya çıkmıştı.