sedseda trendyoldan bebeğime suluk aldım geldi içinden pipet çıkmadı daha sonra satıcı tekrar pipet gönderdi o da gelmediği halde teslim edildi yazıyordu yani kayboldu bunun üzerine Trendyol direkt suluk parasının iadesini yaptı parası kuryeden kesiliyor sanırım kurye beni aramıştı nasıl kaybolur ben bıraktım kapıya falan demişti ama asla yoktu kargom. Hangi siteden almıştınız ürünü ?