Duygu_33 oncelikle Rabbim sabrini ecrini versin. Bende 2 günlük kizimi kaybettim gercekten acisi anlatilmaz hayattaki en büyük imtihan en büyük aci.Buda Rabbimin imtihani Allah dayanma gücü versin evlatdiji kaybetmis her anneye. Insallah cennette sefaatci olup elimizden tutacaklar.
Plasenta ayrılması cok ciddi bir durum verilmis sadakaniz varmiş icerde gizli kanama yaratabilirdi ve farkedilmeseydi sizinde hayatiniz cok ciddi riske girerdi. Yalnız anlamadigim belirtisi oldumu sizde ağrı sanci hareket azligi bunlari soruyorum kusura bakmayın ama basimiza ne gelecegi belli degil bizlerde bilgi sahibi olalım. Ultrasonda hic belirtisi olmadimi.