Duygu_33 Başın sağ olsun, seni çok iyi anlıyorum, sabah akşam normal doğumu beklerken 2020′ de, 40.haftamda bende kızımı kaybettim, o acı içimde kor, hiç bir tarifi yok, bugün hala mezarını ziyarete gidiyoruz, ama tevekkül etmekten başka
çaremiz yok, hamd olsun sonrasında 1 kızım oldu ve bugün 3 yaşında, yeniden hamileyim 24 haftalık ve yine kızım olacak, ilk kızımı tabi ki unutmadım ama isyan da etmedim, Rabb’im böyle uygun görmüş, cennetinde bizleri bekleyen melekler var, bol bol dua edip, Allah’a sığınmaktan başka çaremiz yok, üzülme diyemem ama 2 yavrun için, kendin için ayakta durmalısın.🌸🤲