Ozbk38 Başın sağolsun canım. Rabbim dayanma gücünü versin. Ben de 35+4 günlük hamileyim. Benim bebeğim de kilo almıyor. Doktor doktor geziyoruz ama sonuç değişmiyor. İnşallah sağ salim alırım yavrumu kucağıma. Allah’ım kımsenın kucağını boş bırakmasım
AnayimBenAna_ Eylul41 evet maalesef öyle. Ben hastaneye gidene kadar hep bebeğimi dürtmüştüm kıpırdıyomu diye kontrol etmiştim bizim şansımız hemen gitmek oldu. Hemen hastaneye gittik acilden doktoruma çıktık hemen beni aldı muayeneye oksijenine bakmıştı kızımın çok şükür bişeyi yok hemen ameliyathaneyi hazırlayın acil sezaryen demişti. Kanamam çok yoğundu gerçekten kendime gelemedim bir süre toplayamadım o kanı
Esrates AnayimBenAna_ başınız sağolsun rabbim sabır versin çok üzüldüm 😔 Hareketleri falan normal miydi hissediyor muydunuz kanama olana kadar. Sezeryandan sonra mı vefat etti karnınızda mı kusura bakmayın sordum ama merak ettim belirtisi oluyor mu diye
AnayimBenAna_ Esrates post sahibi ben değilim canım bende aynı şeyi yaşadım bebeğim plasentadan ayrılmıştı
gokcekocyigiit Duygu_33 teşekkür ederim, Allah sabırlar versin, bu arada sütü sağma, eczaneden sütünü kesecek ilaçlar var onu al bende kullanmıştım, bir de göğsünü bir tülbent ile sıkıca sar, Rabb’im yardım etsin, hepimizin bir imtihanı var işte
Nurbl Duygu_33 süt gelmesin diye göğsümü bağladılar bide hap vermişlerdi gelmedi size verdiler mi hap
Duygu_33 Benim hiç bir şekilde kanamam olmadı keşke biraz kanamam olsaydı da hemen hastaneye gitseydik kuzumu sağ salim kucağıma alabilseydim yarın birhafta oluyor gözümün önünden hala kuzum gitmiyo rabbim kimseye evlat acısı vermesin Sütümun kesilmesi için ilaç kullanıyorum Hepinizden Allah razı olsun