Benim ilk kez hamilelik sürecinde oldu. İlk önce birkaç gün pişik kremi sürdüm ama baktım ki bu pişik değil. Araştırınca basur olduğunu öğrendim. 3 gün sabah akşam özellikle gece yatmadan kantron yağı sürdüm ve tamamen geçti. 2 hafta kadar oldu, tekrarlama yok. Denemeni tavsiye ederim.