danla2711 panik atagim yoktu 2 senedir var 2 kez üst üste zatürre geçirdim ondan sonra böyle oldum benimki hastanede çok bekleyince ya da kalabalıktan bunalimca tetikliyor normal doğum olunca hastanede çok bekliyorum tetiklenir diye endişeleniyorum açıkçası .