umutluanneadayi 😂 aaa oğlumun burcundansın o zamann 😂 ben başak burcuyum planlılığı severim bana kalırsa 5 sene sonrasına kadarın planını bile yaparım bayılırımmm 😂😂 eşimde başak ama plan programdan nefret eder ben birşeyleri planlarken bana gıcık oluyor gibi shdkdjkd