Marsilyasabunu bizde çok detaylı konuşmuyoruz ama sorduğumda cevabımı alabiliyorum🥰 çok şeker biri zaten her soruma gayet açıklayıcı cevaplar veriyor doğum konusunda çok konuşmadık ben sormadım ama haftalar ilerledikçe merak ettiklerimi soruyorum bebeğin kordonunun dolanmış olduğunu ve eğer ilerleyen haftalarda pozisyonunu değiştirmezse gittikçe sezaryen olabilme ihtimalimin yükseleceğini söyledi doktoruma güvendiğim içinde ona teslim ettim kendimi doğrusu☺️ dediğin gibi bazı sorunlu doktorlar var mesela benim bundan önce gittiğim doktor gibi adam tamamen itici ve sorularına karşı cevapsız biriydi sadece kendi vermek istediği bilgileri veriyordu onuda zaten yanlış vermişti🫠