umutluanneadayi ayy bende ya😂 kendimi hep en erkene alıştırıyorum ki olası bir durumda yapamadığım şeyleri düşünmeyeyim 36 sonrası herşeyim hazır olarak doğumu beklerim 🤗🥰 bizde bu ay sonu odası gelecek 1 ay içinde bütün alışverişimizi bitirmeyi düşünüyoruz 🥰🤗 sonrasında kıyafetleri yıka kurut ütüle kaldır ev temizle buzluğa hazırlık yap derken zaman su gibi akıp gidecek 🥰 ramazanı düşünmezsek bunları yapabilmek için totalde 1 ayımız var mayısı doğum ayı olarak ayırdım kenara o ay yemek ve rutin temizliğimi yapabilirsem eyvallah😂😂