Gzm122 psymom aynen çok şükür Allah herkese kolaylık versin maddi manevi zor ama çok güzel zamanlar❤️
psymom cerengeredeli bizimkiler yaz bebesi olacak bir de, nasıl giydirmemiz gerekli arada kalıyorum, hep kısa kol mu yoksa uzun kol ince şeyler mi, baya sıcak bi yerde yaşıyorum isilik vs olmasın :)
Gzm122 psymom benimkisi temmuz da doğacak ben araştırdığım kadarıyla yazı hep kısa kol sıfır kol zıbınla geçiriyorlarmış bebekler temmuz ağıustos bence kısa zıbın, eylül ve sonrası uzun tulumlar vs bence
cerengeredeli psymom benimkide yaz bebesi olacak temmuz da doğum görünüyor 😅😅 yazlıklar daha çıkmadığı için Eylül sonrası ve 6. Ayına kadar kullanabileceği şeyleri alıcam. Yazlıklar çıkar bir aya zaten o zamanda onları alıcam
Angel19 psymom benim ikinci erkek ama ilk oğlumdan kalma hiçbir şeyimiz yok sıfırdan başlayacağız bizde aradan 5 yıl geçti 😂
cerengeredeli psymom e bebek bulundugum şehirde yok sitesindende almak istemiyorum. Dokusu kumaşı falan elimle bakarakar almam gerekiyor gibi hissediyorum
Sevinc44 psymom 19+1 biraz önce tartıldım. 4bucuk kilo almışım 😭 ilk hamileligim, hep kilo takıntım vardı moralim bozuluyor kilo aldıkça
Yetersukrbck_0618 psymom 17. Haftalığız 4 kilo vermişim çok kusmaktann bakalım yeni yeni geçti bulantılarım kilo alacak mıyım
Drya_ psymom 20. Haftamdayım 5 kilo aldım ilk gebeliğim, bebiş alışverişini nasıl yaptınız benim doğumum da temmuz da inşallah nelerden kaçar tane aldınız tecrübeli olanlar yardımcı olursa sevinirim bu arada 😅
Sevinc44 Drya_ benim de 9 Temmuz doğum. Daha bir yerden başlayamadım 🥲 ben de merak ediyorum nereden baslamaliyizzz
psymom Drya_ benim de temmuz görünüyor bende merak ediyorum bilmiyorum burda yazılanları okuyacagım artık😆😆
Drya_ Sevinc44 ayni durumdayiz cevremdeki cogu kisi agirlasmadan basla diyor bir bilsem baslicam zaten kafalar karisikkk 😅😅