psymom Merhaba kızlarım🌸 nasılsınız umarım hepinizin hamileliği kolay rahat geçiyordur💖 bu haftaya kadar kaç kilo aldınızz, hiç alışverişe başladınız mı biraz sohbet edelim❤️
QueenMommy psymom 20. Haftamdayım 3 kilo aldım ☺️🌸🩷 Hastane çıkısı birkaç zıbın ve tulum aldım kızıma corap ve bandana zaten sadece kıyafet alıcam geri kalan oğlumda almıstım ortak renk
psymom QueenMommy ayy o cok iyi bi şey her şeyi baştan almamak😆 kız bebiş takı tokaları almak da ayrı heyecanlı olur🌸🌸
-Cansu- psymom 17+3 2 buçuk kilo aldım bebeğe de emzik aldım suanlik tek ilk kızımdan kıyafetleri vardı yanına birkaç bişi eklerim diye düşünüyorum 🥰
Merve-Beyto psymom 19+1 3 kğ almışım. Sürekli kusup nasıl kilo aldım bende hayretler içindeyim. Heveslenip sadece bebek arabası aldım oda çok zam gelir diye korkumdan😂
Angel19 psymom 20 haftalık ikinci oğluma hamileyim hiç kilo almadım :) hala kusmalarım devam ediyor. Henüz hiç alışverişte yapmadım 1 hafta sonra detaylı ultrasonum var ondan sonra başlarım inşallah 🥰
Angel19 psymom evet almak istiyor ama kendimi durduruyorum sona doğru alınca doğum da yaklaşmış olur gibisinden yoksa zamanda geçmiyor 😂🌸
psymom Angel19 bende tutuyorum bi iki parça dışında almadım ama kaba şeyleri almak mantıklı zam gelmeden😆
Angel19 psymom ilk gebeliğiniz mi ,kaç haftalık cinsiyeti nedir 😂🥰 e bebek indiriminden faydalanmak lazım
Gzm122 18+4 deyiz 5 kilo aldım ama hiç belli olmuyor herkes ödemdir diyor pek anlamadım 🤣 kıyafet konusuna gelince annem ve kayınvalidemler çocuğun 2-3-4 yaşına kadar ne varsa almışlar hediye olarak ayakkabısından montuna kadar Allah razı olsun bana kalan park yatak vs kaldı
KMerveK psymom 21.haftadayim 5 buçuk kilo aldım bebeginde temel alışverişlerini yaptım oğlumdan kalan unisex şeyleri filanda hurclardan çıkardım battaniyeler örtüler yelekler vs dolaplara yerlestirdim kendime pijama emzirme atleti şu bu onlari aldim koydum son haftalar kendi başıma zor olur diye düşünüp şimdiden parça parça yapiyorum eksikleri vs ayarlamaya çalışıyorum son zamanlar uğraşmak istemiyorum
cerengeredeli psymom 17+1. -1 le devamdi en son. Kışlık kundak, çorap, battaniye, müslin örtü, ağız mendili, avent 2li biberon aldım az önce 🥰🩷
psymom cerengeredeli bizimkiler yaz bebesi olacak bir de, nasıl giydirmemiz gerekli arada kalıyorum, hep kısa kol mu yoksa uzun kol ince şeyler mi, baya sıcak bi yerde yaşıyorum isilik vs olmasın :)
Angel19 psymom benim ikinci erkek ama ilk oğlumdan kalma hiçbir şeyimiz yok sıfırdan başlayacağız bizde aradan 5 yıl geçti 😂