Seda54 canım benim kanamam olmuştu ve boludaydım normalde İstanbul da yaşıyorum. Bu iğneyi bana ben bi polikilinkte vuruldum hemşire o kadar tatlıydıki biraz yoğun yağlı bi iğne acıtabilir dedi ama ben çok yavaş vurucam hissetmiceksin dedi ve öylede oldu. Bu iğnenin acıtma durumu kesinlikle vuran kişiyle alakalı iğneyi anında vurup küt diye basarsa uzun zaman acı cekiyosun vurdurduğunuz kişileri uyarın hafif ve yavaş vursunlar kesinlikle acımıcak.