Seda54 Betulpehlivan eşim demişti ama hatırlamıyorum ki canım ama yarın doktora gittiğimde sorar yazarım buraya
Eylul_lll Seda54 ilk ignemde 5 gün yürürken cok zorlandim 2 ignemi pzr oldum onda hic agri olmadi 3cu cuma vyrulcak bakalim artik insallah zorlanmam yürürken
Morenna İlacın dağılması lazım. Dağılmadığı zaman ağrı ve morarmalar yapıyor. Ben 3 ay kullandım hiç kimsede uyarmadı. Komşum vardı hemşire. Kızcağız dedi ki iğneden sonra yürümen gerek biraz dağılsın o çok ağır demişti. Son 1 ayı öyle yapmıştım ve çok rahatlamıştım. İlk zamanlarda arabaya oturamıyordum hastaneden eve zor geliyorduk😭
Seda54 Morenna normalde yürüyen biriyim zaten canım ilacı vurdurduktan sonra da normalde de yürüyorum ama bana fayda etmiyor yürümek demek ki 😁😁
Betulpehlivan Betulpehlivan canım ilacı ne sıklıkla kullanıyosn sen yani hergün mü vuruluyosun yoksa haftada 1 falanmı bide nedeni ne vurulmanın
Askkokuluyavrum Seda54 canim bende 2 gün oldu vurunali yağlı bir ilac olduğu icin acı veriyor agri yapıyor haklısın ben tam tersi tarafa yatiyorum sol Kalçamın üzerine yatamıyorum
Seda54 Askkokuluyavrum sağlı sollu vuruluyorum ben canım epeydir vuruluyorum tek yön yatsam da fark etmiyor
Morenna Seda54 😂😂yürüyüş yani canım öyle yürümek derken yani hareket halinde olcakmışsın bi yarım saat felan
Yilmazhavva Bende 18 haftadan beri kullanıyorum şuan 30 haftalik 10 gün de bire düşürdü normalde hafta bir di bir hafta sağdan bir hafta soldan vurdur ve vurulunca hemen kalkma orayı ovala ve dağıt vuran kişi de çok önemli bn sağlık ocaginda vurunuyom bi hemsire var agir vuruyo ona vurdurmuyom hep ayni hemşireye vurduruyom yoksa ağrı bir hafta gecmiyo
Zhraaltun Seda54 evet canm hmde haftalar suruyo ustune yatamadm otramadm hep sizladi ama geciyo hersey minnoslar icin😁
Beyazlale Seda54 canim benimde kesenin etrafinda kanama alani var 12. Haftaya kadar kullan dedi doktorum kesinlikle vuran kişiyle de cok alakali bendede hala agrilari var ama katlaniyoruz mecbur 🙂