babyandmomy__ tugce1122 benim Nisan sonu görünüyor inşallah henüz yıkamadım yarın 30 haftalık oluyorum bu ay ev temizliğini bitirip ramazan başında yıkarım diye düşündüm 33 haftalık falan olmuş olacağım deterjan siveno aldım 🐥
Edda112 babyandmomy__ 30+3 bugün benimde , 2 buçuk ay bile yok bence 🤭benim ikinci sezeryan olacak Dr 10 Nisan gibi olur demişti bakalım 🐣
tugce1122 babyandmomy__ ev temizliğini sonraya bırakırım diye düşünüyordum ben de ona da mı başlasamm
babyandmomy__ Edda112 benim totom biraz tutuşmaya başladı sanki korku heyecan hepsi var resmen 2.5 ay sonra hayatımız değişecek 😂
esrasavas tugce1122 ben herseyi hazırladım şuanda 31+2 kıyafetler yıkandı ve utulendi canta hazırlandı serklajliyim oyuzden korkum var ne olur olmaz diye erken olursa ama ilerleyen haftalarda daha da ağırlaşıyor insan erken hazırlamak en iyisi
Edda112 tugce1122 kokusu güzel değil ya 🤣 valla bitkisel diye kullandım bende ilk oğlumdan kalan birkaç kıyafette sarı leke oluşmuştu onun için baby me toz kullandim kaynar suya bastım sonra da sivenoyla makinaya attım tertemiz olmuştu hepsi
Busraltn Yarın 32. Haftaya giriyoruz Cumartesi yıkayıp yerleştireceğim hastane çantamı hazırlayacağım💘
babyandmomy__ Edda112 ayy sağlıkla doğsun inşallah benim ilk bebeğim o yüzden büyük belirsizlik 😂😂 Ne zaman olacak diye düşünüyorum sürekli 😂 Hazırlıkların bitti mi nasıl gidiyor
tugce1122 Edda112 eşim de koç burcu . Ben yengeçim benim duygusallığın yanında onun rahatlığı olsun istedim kızımda da 😄😄
babyandmomy__ Edda112 koç burçları adamdır 😂 Kızları bilmiyorum ama koç erkeği iyidir oğlum koç olsun isterim tam arada bir tarih geç gelirse boğa olacak ama koç olmasını isterim 😂
Emine-tuncfu Nisan sonu Mayıs başı doğum inşallah erken gelmezse erken doğum riskimiz var yatıyorum fazla agirlasmadan herşeyini yıkadım sabun tozu ile
Karelinannesiiiii Bu arada kızlar 32+5 bebeğimin hareketleri çok hafifleşmeye başladı sert tekmeler gitti bu haftalarda olup böyle bir şey yaşayanınız oldu mu ya da normalde ben mi takıntı yaptım o sert tekmelerden sonra bu yavaşlığa alışkın değilim 😅
tugce1122 Karelinannesiiiii bir kaç gün önce ben de yaşadım hareketlerinde de azalma vardı ama o ara bende hep evdeydim yürüyüş yapmıyordum sonra yürüyüş yapınca o da hareketlenmeye başladı ben bizimle de alakalı olduğunu düşündüm
Edda112 babyandmomy__ sağlıkla gelsinler çok heyecanlı 🐣🧸😍 hazırlıklar tamam benim ya zaten ilkinden kalan çoğu şey vardı bir iki eksiğim vardı onları tamamladım yarın da çantamı hazırlarım bı kendime çekim için bir şey almadım henüz ☺️
Yolcu_26 tugce1122 yıkadım ütüledim ama daha hastane çantasını hazırlamadım ben 29 + 6 yım siz kaç haftasınız gün verdi mi size doktorunuz
babyandmomy__ Edda112 ben çekimi evde yapmaya karar verdim hastanede hengamede uğraşamam sanırım 😂 Sadece saten bir sabahlık alacağım başka şeyler içime sinmedi sade güzel bir şey olsun istiyorum Ben hastane çantamı 35 hafta gibi hazırlarım diye düşündüm ama geç olur mu ki
eceeelmn tugce1122 ben de 28.haftadayim henüz yikamadim çantamda da kendi eksiklerim var. 32li haftalara kadar vakit verdim kendime oralarda hemen yıkayıp hazırlarım diye düşündüm
Glrozklnc Bugun 30 haftalık oldum bende boya ve temizlik olacak ondan sonra eşyalarını yıkayıp hazırlamayı düşünüyorum 32 haftada hersey hazir olur sanırım. Serklajliyim bende cok sona bırakmayı düşünmüyorum o yüzden
Duruu3 tugce1122 30 +1 günlük hamileyim 34 de Allah’ın izniyle herşey utuleyip hazirlicam sadece eksikler bez sapuan ıslak.mendil felan kaldı diğer herşey alındı😍😍😍🥹🥹🥹🥹bende çok hecanli ve korku
babyandmomy__ tugce1122 şimdiye kadar çalışıyordum ev ile pek ilgilenemedim detaylı bir temizlik yapmıyorum zaten doğumdan önce taşınacağız inşallah temiz eve yerleşmiş olacağım mart başı gibi kıyafet yıkama vs aradan çıkarırım ama
esrasavas tugce1122 eger yardım edecek yoksa daha rahat etmek açısından canım yavaş yavaş yaparsın işlerin