tugce1122 aynıyız sizinle benimde 40 hafta tam 11 Nisanı gösteriyor. Kızımda çok rahat bi hamilelik geçirdiğim için sona bırakmıştım herşeyi ama bunda kasılmalar vs olabiliyo hele ki yorulunca o yüzden temizliğimi yarı yarıya halletti annem , bu mutfak dolaplarım kaldı. Bebişin kıyafetleri de yıkandı ütülendi sadece dolaba yerleşecek. Önümüzdeki iki hafta içinde hastane çantamı ve kalan temizliğide halletmeyi düşünüyorum. Her geçen gün biraz daha zor oluyor