00gkcm amiiiiin🤲🏻 teşekkür ederim 😇
Evet lekelenme oldu, sonra büyük bir kanama yaşadım… Ama hematom vardı, o gitmiş meğer 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 11+2 deydi. Daha sonra 21.haftada doğum başlamak üzere deyip, beni ameliyata aldılar. Serklaj sonrası hem fitil hem iğne devam ettik. Sürekli yattım, oturmam da yasaktı. Hemşire eve geliyordu iğneye… 32den itibaren nst falan filan derken sağlıcakla kavuştuk çok şükür 😊 prolutonlarin ağrısı doğurduktan sonra da biraz sürdü ama çok fazla vurundum, biliyordum böyle olacağını 🤷🏻♀️