Handaaan o gebeligimi doğum ile sonuçlandırıp, çocuğumu büyütüp, ikinciye hamile kaldım ama bir daha kanamam olmamıştı diye hatırlıyorum 😊 sadece çok gezersem akşam muhakkak kahverengi leke görüyordum. Zaten 21.haftada serklaj yapıldı. Yattım hep. Doğuma yakın evin önündeki kafeye gitmiştim, maksimum 50 metredir mesafe, eve gelince leke görmüştüm 35.haftalarda ama dikisten olabilirmiş o