Ozgekiz 00gkcm ilk gebeligimde ikisini de kullandık, şimdi progestan başlayacakmisiz… Ama her anını hatırlıyorum🥹 sor tatlım anlatayim
Ecem46 00gkcm evet yağlı bir iğne olduğu için ağrı oluyor . İğneden sonra dağıtıp ovalamaya çalışmayın bastırın bir süre daha az acıyacaktır
ikibebelianne-M 00gkcm 4 kutu vuruldum ignem biteli baya bir zaman oldu hala ara sira kalcalarima kramp giriyor hemsireler yagli bir iğne olduğu icin sonrasinda bile ağrı olabilecegini soylemisti pamuga kolonyağ döküp masaj yap dediler ben yapmadım keşke yapsaydim
Turuncubebik 00gkcm iğne yeri ağrısıysa olanilir ama genel karın kasık agrısıysa olmaz. Öyleyse rahim büyüme ağrılarıdır.
00gkcm Turuncubebik yok karın kasık değil iğne olduğum bölge ağrıyor belime kadar vurdu dün ağrısı herkeste mi oluyor tek bende mi oldu onu anlayamadım 🥲
miamom 00gkcm ben 32 hafta boyunca oldum progestan igne agri oluyor igne bölgesinde evet 😂😂 benim beze oluşmuştu iğneden artık 😂 dogumdan bir süre sonra anca dağıldı bezeler 😂
00gkcm Songulblt bel ağrısı iğneden olabilir canım kasık ağrında rahim genişlemesindendir belki inşallah seninde çabucak geçer🫶🏻
Selenyildiz Bende de çok fazla olmuştu canım vurunduğum yerin etrafı dahil kaskatı kesiliyordu göbek, biraz bastır ve sonra yavaşça ovala bu yöntem bana çok iyi gelmişti bir de sen dene istersen. Şifa olsun🤍
00gkcm Selenyildiz çok teşekkür ederim denicem inşallah geçer resmen penguen gibi yürüyorum ağrıdan dolayı🥲❤️
00gkcm ikibebelianne-M yaa o kadar etkili bi iğne mi ya dün soldan vuruldum hala ağrıyor bugün sağdan yürüyemiyorum yatamıyorum çok ağrıyor
ikibebelianne-M 00gkcm bence fitilden çok daha etkili hamileliğimi lekelenmeyle öğrendim fitil kullandım geçmedi basta kanama alanım yoktu sonra kanama alanıda oldu hatta bir kez ciddi kanamada yaşadım ama iğne gerçekten iyi geldi çok şükür bir sorun yaşamadan 13.haftaya geldik 2 buçuk hafta oldu iğneyi bıraktım fitilde tedbir amaçlı 15.haftama kadar sadece aksamları kullanmaya devam ediyorum