staRmama
Benim kız 4.5 yaşında şu an hamileyim 3 haftam kaldı 🥰 biz baya kızımla tadını çıkardık baya ilgilenebildim zaman geçirdik her şeyi beraber yaptık sonra kendi istedi abla olmak, buna hazır olduğunu söyledi kız kardeş istiyorum dedi. Hamileliğimden beri o bana bakıyor ve en güzel destekçim ☺️ kardeşi gelecek diye kendisi çok heyecanlı.
Küçükken zaten yapmazdım çok ilgi isteyen bir bebekti ve kardeşi olsaydı kardeşine daha çok ilgi veriyoruz diye daha da üzülürdü kıskanırdı 😞