staRmama canım şimdi 8,5 aylık bebişin var 2-3 seneye de okula başlıcaksın herlde tam kavrayamadım ama şöyle söyliyim yer mekan şehir olarak bakmadım ben duruma sende çocuk gelişime az buçuk hakimsindir. İlk 4 yaş bebekler de önemli yaşlar. Bebeğin anneye ilgiyi en çok ihtiyacı olduğu yaşlar. Şimdi ben 1 yaşında daha bebek olan çocuğuma kardeş getirirsem o da bir birey o da seni isticek o da seni isticek seni bizzat özel isticekler. Orda senin onu idare edebiliyor olman lazım. Ben onu idare edemem ikisine yetemem. Bunun bi de parka götürmesi var biri 1 yaşında diğeri 2 yaşında olsun ikisini de tek parka salamazsın. Ama biri kaydırak isticek biri salıncak hangisini öncelik koyarım yada ya koşar da tutamam yola atlarsa. Ki çok ta şu geldi başıma çiş alıştırma dönemi dıaşrdaylen çişi geldi ikinci çocuğu nereye bırakıp çiş yaptırcam ilk çocuğa gibi vb. Şeyler. Arap kullanıyorum ama hangisi ağlamadan durur ağlarsa naparım yada özel ihtiyaç durumlarında madden ikisini karşılayabilirmiyim. Oğlumun kreşi 18 bin. Arası yakın olsa aynı sene başlamasalar bile denk gelecek. Birini krşee yollayıp birini yollamasan olmaz. İki tane 18 bin ödeyemem. İkisini aynı anda ihtiyacı karşılayıp koruyamam BEBEKse ikisi de. Ama şuan oğlum 4 yaşında hazirana kadar 4,5 yaşında olacak ve şuan tuvalete gidiyor kaydıraktan kendi kayıyor yola çıkmayacağının daha çok bilincinde. Montunu üstünü kendi giyiyor yemeğini kendi yiyiyor. Ona bir sürü sarılıp seni çok seviyorum deyip her gece aynı yastıksa hala uyuyoruz. Ve sadece onun ihtiyacı olduğunda ona vakit ayırdım. Şimdi büyüdü ve anlatınca kardeşi olacağını daha söylemedik 22 haftalık oldum 30. Hafta söyleyeceğiz. En azından bebek ağlarsa oğlum ona abilik yapar. Onu kıskanmaz. (Kıskanır ama bebeklikten gibi ikisi birden ağlamaz. ) nasıl seveceğini bilir vurmaz. Bebek abi ablalar genelde neden vurduklarını bilmiyorlar vurma desen de anlayamıyorsun oyuncak paylaşamadığında vs.