mimikralicesi aynı canım bende. Bi yanım istiyor hele kızım bebek görmesin yani çıldırıyor kardeş kardeş diye. Babası oyuncak bebekler falan alıyor ama nafile. Arkadaşlarımın bebeklerine emzik veriyor bezlerini ıslak mendillerini getiriyor kucağıma almamı öpmemi sevmemi istiyor tam abla modunda. Ama ben tekrar aynı şeyleri yaşamaya korkuyorum sanırım. Tekrar tuvalet eğitimi uykusu emzirmesi doğumu. Bilmiyorum kızıma da haksızlık etmek istemiyorum hayalimiz hep iki çocuklu bir aile olmaktı. Evet istiyorum deniyoruz ama cok da araftayım açıkcası.