Silayuksel Benim Erken Öğrenmek istememin sebebi annem de kan pıhtılaşması var bizlerde gebe kalırsak ilk Öğrenir öğrenmez kan sulandırıcı kullanmamız gerekiyor ondan dolayı elimi çabuk tutmaya çalışıyorum ama inşallah güzel sonuç alırız bugün
Girlinthesun Silayuksel anladımm çok geçmiş olsun bence bugün gittiğinde sonuç çıkmazsa doktora bir sor en erken ne zaman öğrenebilirsin diye ona göre takip edersin
Girlinthesun Silayuksel bir tık erken oluyor aslında senin de benim de test için o yüzden negatif çıkarsa da bence bekleyebilirsin benim gibi, sağlık ocağına da gidip bi sorabilirsin ne zaman öğrenebiliriz diye bana da fikir olur hem😂
Silayuksel Girlinthesun daha öncede hamilelik için değilde tahlil yapmışlardı hep 0.2 çıkıyor du inşallah bu gün yüksel çıkar biraz
Mor-kelebek Silayuksel canım devlete gidersen gebelik şüphem var test yaptım gebelik çıktı almam gereken ilaçlar var ona göre erken öğrenmem lazım de yardımcı olurlar belki eğer özele gidersende muayene olmana gerek yok kayıt açtirirken beta ya baktırmak istiyorum gebelik için de sadece laboratuvara gidiyorsun muayene parası verme boşuna inşallah hakkında hayırlısı olur🌸 ama ortalık salgın dolu imkanın varsa devletin acilinde kendini riske atma
Silayuksel Girlinthesun Etlik şehir hastanesinde şiddetli baş ağrısı mide bulantısı dedim bir de kemiklerim çok ağrıyor dedim gebelik şüphemde var dedim direk kan almaya yönlendirdiler 2.3 saat sonra çıkar dediler eve gidebilir miyim dedim git dediler anladılar galiba 🤣
Coktaze Silayuksel kız bari belli etmeseydin 😅 ben de ilk gebeliğimde kaset test yapmıştım hiç çizgi yoktu olduğuna o kadar emindin ki kandan vermeye gittim acile olmaz dediler ertesi gün karın ağrısı şikayeti ile gittim gebelikten şüpheleniyor san hemen test yapacağız dediler yaptılar sonucu beklemeden kaçtım eve geldim 😅
Coktaze Silayuksel aynen öyle de bizi anlamazlar bacım inşallah güzel haberler alırsın e nabızdan bak arada