Coktaze Silayuksel aynen öyle de bizi anlamazlar bacım inşallah güzel haberler alırsın e nabızdan bak arada
happymomolucaz42 Silayuksel acunun bir milyonluk son kutuyu acmasını beklermis gibi bekliyoruz suan hayırlı haberiniii 😊
Mucizeebeybi Silayuksel a Awox markası sanırım o asla yalancı pozitif çıkarmaz güzel haberler ver inşallah 🥰😊
Silayuksel Ayy daha çıkmadıııı kan gazı felan çıkmış kan sayımı felan bir tek o çıkmadı 5 dk da bir yeniliyorummmmm
Emlhh Silayuksel insallah pozitifdir 🙏 bugün aynı stresi bende yaşadım ama benimki maalesef negatif çıktı
irem-16 Silayuksel ayy hadi hayırlı haberler inşallah canım. Benim de ilk gebeliğin ve test bu şekilde çıkmıştı beta hCG 123 ile hamile olduğumu öğrendim. Şimdi de an itibari ile 34+2 olduk. Darısı sana olsun inşallah 🥰🥰🥰
BuketErkan Kızlar benimde bat 14 3 defa test yaptım gölge var ama ne koyulaşıyo nede yok oluyo olsa gün geçtikçe koyulaşması gerekmez mi?
happymomolucaz42 BuketErkan üstteki önce Alttaki sonra mı yapıldı Koyulasma var zaten ikisi arasnda umutlandırmak istemiyorum ama insaallah vardır
Sdanur1 Silayuksel tek tek okud7m valla yorumları hayırlı haberler sonuçlar alırsın jnsallah camim sonuc çıkınca beni de etiketle insallah rabbim hayırlı olanı versin bu mübarek gunde
_mucizem_ Silayuksel çıktı mı sonucunuz ben de merak ettim inşallah vardır ☺️ enabızdan görebilirsiniz
BuketErkan happymomolucaz42 evet alttaki son yaptığım farklı testler de yanılma oluyor mu böyle acaba bilmiyorum ki eczacı yarın sabah ilk idrarınla yap dedi sabah bide öyle denicem