Silayuksel canım devlete gidersen gebelik şüphem var test yaptım gebelik çıktı almam gereken ilaçlar var ona göre erken öğrenmem lazım de yardımcı olurlar belki eğer özele gidersende muayene olmana gerek yok kayıt açtirirken beta ya baktırmak istiyorum gebelik için de sadece laboratuvara gidiyorsun muayene parası verme boşuna inşallah hakkında hayırlısı olur🌸 ama ortalık salgın dolu imkanın varsa devletin acilinde kendini riske atma