Tazeanne74 33+4 ten kızçemle selamlar 🌸 Yarın kontrolümüz var bakalım ne durumdayız , normal doğum düşünüyorum ama bebeğin pozisyonu henüz uygun değil dedi doktorum bakalım yavaştan pozisyon vs değiştirmiş mi bu dönemlerde belli oluyor mu bilemiyorum ama bakalım yarın bizi neler bekliyor 🥰
Hazırlıklara gelince çoğu şey bitti alışveriş olarak fakat daha bir bavul yok ortada her şey yıkalı ütülü yerleştirilmeyi bekliyor. Hepimiz sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah 💖💖