Tazeanne74 36 haftadan selamlar ,normal doğum olucak Dr hâlâ tahmini biseyler demiyor Şubat’ın 24 de randevum var bakalım belki ozaman biseyler der ,uygulamaya göre 12 mart gösteriyor ama bakalım, günü günümüzü tutmuyor bazen bütün vücudumda acılar odemler oluyor ,bazen kuş gibi hafif oluyorum 💁🏼♀️ sağlıklısıyla gelsin bütün bebişler 🌸