Tazeanne74 benim bebe 35+3 ❤️ biraz yaramaz erken gelmek istedi ciğer geliştirici oldum 2. Doz sanırım 2 hafta filan daha durur🙏🏻 normal doğumdan korkuyorum 🥺 sezeryan danda nolucak bilmiyorum hahaha doktor sezeryan ol korkuyorsan dedi bakalım 38 de gideceğim