Baby_B Tazeanne74 34+5 Son anda idrar yolu enfeksiyonu oldum,iğneler vuruluyorum ama cok sukur diyelim Saglikla gelsin bebisler Hazirliklarimiz bitti Haftaya ev temizligi yapilicak insallah
Edanursoylu Tazeanne74 bu ayın sonunda 35 haftalik oluyorum oluyorum bakalim gün verecekler mi 🥹 Sabırla geçiriyoruz günleri bakalim🙈
GulsenUlu Tazeanne74 35+6 🙋🏻♀️ yarin kontrol var bakalim ne diyecek doktor 😅 calismaya devam 37ye kadar. Her sey hazir. Sadece gece uykusuzluk nedeniyle is zorluyor.
Zgmrtk Silaozbay AA gunlerımız aynı bemım sureklı sag ve karnımın ustu de toplanıyor ağrı yapıyor sizinde oyle mı 😂
Dfnsyn GulsenUlu ben de 35+6 oldum. Çalışmaya devam ediyorum, 37 ye kadar devam edeceğim inşallah. Artık uykusuzluk baya zorluyor sürekli idrar ihtiyacım oluyor. Sezaryen tarihini 39+4 e verdi, bana biraz geç gibi geldi
seyma0661 Dfnsyn ilk doğumda öyle yapıyorlar vücut normal doğum sürecini yaşamış olsun diye. Benim doktorum da 39-40arası alırız demişti ama tabi bebeğin gelişimi, suyu vs de etkiliyor
seyma0661 Tazeanne74 35+2 olduk bizde her şey hazır sadece kızımız eksik 🥹 hasta olmamak için cebelleşiyorum havalar inanılmaz soğudu evi ne kadar yaksak da ısınmıyor. İnsallah hastalanmadan atlatırız 🥲🥲
Dfnsyn seyma0661 benim kontrolde hepsi iyi çıktı, bebeğimin kilosu da yerindeydi çok şükür. Sadece çevremde herkes 38 gibi sezaryen olmuş, ben de aşırı zorlanmaya başlayınca sanki çok beklemiş gibi hissediyorum
ilgin22 Tazeanne74 34. Haftamdayim valla çok zor 🫣😅 2 hamileliğimde de çok rahatmışım diyorum. Birde ters olunca bebek daha da zor oluyormuş 😅 3 marta gün aldık bugün 😍
Girlmama Tazeanne74 kötüü hala eşyaları yıkamadım çantamı hazırlamadım 34+3üz sözde 30. haftada yapacaktım ama herkesin ERKEN lafına uyup yapmadım hiç de yapasım yok cuma günü kontrole gidecez bakalım gün alacaz sanırım
DENIZ_55 Tazeanne74 berbat gidiyor 31 haftalıgim benim nisan basi ama sezeryan olacağım için mart sonu tahmin ediyordum ama şu sıralar ağrılarım başladı mart ortası dogumum olur diye tahmin ediyorum daha eşyası çantam Bile hazır değil 🥹😒 bu
Ecem46 DENIZ_55 aynı haftadayız serklajlıyım bende ilk gebelik doktor 39a kadar beklemez diyor günde vermiyor tahmini bile kaldım öyle bayramda olsa doktoru bulamamaktan korkuyorum dedim oda sakin ol ben yine gelirim dedi