Fenerli6767 canım sen bilirsin saten ağrın olmadığı müddetçe yatış yapalım falan demiyo ama ben saten oğluşu bugün yarın bekliyorum ara ara ağrılarım oluyo nst de çıkmıyo bi kere bugün 39 vurdu bikere 45 falan çıktı bi kerede 40 çıktı nst normal dedi belki bu gece bile doğuma gidebilirim çok aşağdaymış destek istiyo galiba suyun gelmesi için bide benim çok akıntım var çok aşırı