nigarsnh benim bu ayin 19 u randevum onu bekliyorum 38 haftalık olmuş olcam şuan 37+2 deyim ama sancılarım var çatı agrisi filan var asagida hareketini hissediyorum doktor da normal doğum dedi ama nolcak bilmiyorum bende en son bende gittigimde 35 haftalıktı doktor 3 hafta sonra gel dedi ama geçmek bilmedi sancılar filan var şükür bikacgunum kaldı randevuya