Fenerli6767 37+2 bugün kontrole gittik. Sancı ağrı vs hiç bişey hissetmiyorum sadece uykusuzluğum var. O yoruyor. Haftaya tekrar kontrol verdi. Aksesuar plasentam var ve bebek kilosu önden gidiyor. O yüzden sezeryan düşünürüz dedi. Duruma göre normal doğumu da deneriz dedi. Her geçen gün stresim artıyor. Eşim nöbetli çalışıyor. Geceleri yalnız kalmak zorundayım ailem şehir dışında. Şimdi gelirlerse sonra daha çok ihtiyaç duyacakmışım gibi geliyor. Hayat çok zor.